Microsoft Outlook (Express) – težave pri pošiljanju pošte

Resnično lahko velikokrat pričakujemo bolj ali manj logične težave pri uporabi Microsoft-ovega poštnega odjemalca Outlook (tudi Express) , zato je dobro vedeti kako se lotiti odpravo nastalih težav. Spodaj je nekaj pogostih rešitev oz. možnosti, ki jih je vredno poizkusiti v primeru težav pri pošiljanju pošte.

1. vrata (port) za izhodno pošto spremenite iz 24 na 587 – nekateri internetni ponudniki zaradi spama blokirajo vrata 24
2. neposlan mail prenesite nazaj med osnutke, ponovno zaženite Outlook in poizkusite poslati ponovno
3. zbrišite uporabniški račun in ga ponovno kreirajte
4. poizkusite odklopiti/priklopiti požarni zid in skeniranje (odhodnega) poštnega prometa v vašem antivirusnem programu
5. zamenjate strežnik za poslana sporočila (npr. mail.siol.net, smtp.gmail.com)
6. namestite si Outlook service pack
7. namesto Outlooka uporabite brezplačni Mozzila Thunderbird poštni odjemalec

Rešitve veljajo tudi za napake številk:
0x8004210B “Task – Sending ‘ reported error (0x8004210B): The operation timed out waiting for a response from the sending (SMTP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).”
0x8004210B “Pri pošiljanju je prišlo do napake (0x8004210B): Časovna omejitev za operacijo je potekla med čakanjem na odgovor pošiljajočega strežnika (SMTP). Če še vedno dobivate to sporočilo, se obrnite na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev (ISP).”

Komentarji

Polona

Spoštovani,
pred približno 14-imi dnevi se mi je pri odpiranju pošte začelo odpirati okno za ponovno vstavljanje gesla in uporabniškega imena. Kljub pravilnemu vnosu podatkov pa se pošta ne odpre, temveč rač. znova preverja pristnost podatkov …in tako naprej v nedogled. Kje je težava?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja