ABC izdelava spletnih strani v 6 korakih

Vas zanima kaj vaš čaka, če se želite z lastno spletno stranjo pojaviti na internetu? Na pravem mestu ste da v 6. korakih spoznate postopek izdelave spletne strani od ideje do njenega aktivnega delovanja. K temu sodijo tudi lastni elektronski naslovi in še marsikaj.

Le pogumno in … se vidimo na spletu!

1. Izbira in zakup spletne domene

Prvi korak pri vaši pojavitvi na spletu naj bo razmislek o primernem spletnem imenu (v nadaljevanju domeni) kjer se boste pojavili. Sledite načelu kratko, enostavno in nedvoumno. Izbira je sicer poljubna vendar se ponavadi uporabi naziv podjetja, produkt ali storitev, ki jo predstavljate. Primer: www.imepodjetja.si.

2. Izbira strežnika za gostovanje spletne strani

Pri izbiri strežnika za gostovanje potrebujete že malo več strokovnega znanja, saj je izbira odvisna od zahtev vaše spletne strani, kako bo stran izdelana, predvidenega števila obiskov in s tem prometa, fizične lokacije strežnika ipd.

3. Nastavitve elektronskih predalov

Glede na to da imate zakupljen spletni prostor in lastno domeno je zelo priporočljivo uporabljati poštne naslove z lastno domeno. Predvidevam, da se strinjate, da poštni naslovi ime.priimek@imepodjetja.si ali pa info@imepodjetja.si pusti pri stranki drugačen vtis kot pa osebni naslovi npr. ime.priimek@gmail.com.

4. Oblikovanje spletne strani

Pri tej točki je vaše delo da natančno določite namen oz. cilje, ki jih želite doseči z vašo spletno stranjo, kakšen je profil ciljanih strank ipd. Ne pozabite preučiti kako »stoji« je vaša konkurenca na internetu. Pripravite vse tekstovne, video in foto materiale, ki jih imate. Pri oblikovanju spletne strani je pomembno, da oblikovalec pozna posebnosti spleta. Oblikovalski del naj naročniku prikaže natančen izgled vsebin in funkcionalnost spletne strani.

5. Programiranje spletne strani

Glede na končno oblikovan dokument se začne programiranje spletne strani. V kolikor je predhodnja točka dobro definirana lahko natančno veste kakšno stran boste dobili, s tem pa tudi manj nepredvidenih popravkov, ki lahko časovno močno podaljšajo rok izdelave.

6. Optimizacija, (spletno) oglaševanje

V kolikor želite doseči pričakovane učinke spletne strani nikakor imejte v mislih, da se s spletno stranjo zaključili. Tukaj se aktivnosti šele začnejo.

MB

Komentarji

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja