Facebook – the place to be – kaj je in in kaj je out

Facebook je postal fenomen med spletnimi družbenimi omrežji. Njegova hitra širitev po celem svetu je bila presenečenje za marsikoga. Kako je vplivalo na konkurente tipa Myspace, Hi5, MSN Spaces, ipd. ? Lahko rečemo da veliko uporabnikov iz konkurenčnih družbenih omrežij prehaja na Facebook, medtem ko je obratna stvar prej izjema kot pravilo. Enkrat Facebook, vedno Facebook – povedano na kratko. Če še niste IN, ne čakajte – www.facebook.com In kaj je trenutno IN/OUT…

faceIN
+ vzdrževanje stikov z znanci (še posebaj tistimi iz oddaljenih držav)
+ objava in izmenjava slik iz skupnih dogodkov
+ iskanje starih prijateljev
+ opozorila za rojstne dneve

faceOUT
- odvisnost
- (pre)veliko število aplikacij na profilu
- poke?

Kakšni so vaši predlogi za dopolnitev IN/OUT spiska?

Komentarji

Leave a reply

Tvoja e-pošta ne bo objavljena. Zahetvana polja so označena *

*

Lahko uporabite HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>