Uvod v spletno oglaševanje – Google AdWords

http://theeword.co.uk/uploads/Google_AdWords_61.jpgGoogle omogoča enega izmed boljših načinov promoviranja podjetja, izdelkov, storitev in drugih dejavnosti na spletu. Primeren je tako za majhna podjetja, samostojne podjetnike kot tudi za velika podjetja. Prednost tovrstnega načina promoviranja je predvsem prikaz oglasov le tistim strankam, ki iščejo vaše storitve ali produkte, podrobna statistika oglaševanja ob vsakem času, prikaz med prvimi zadetki v iskalniku Google, lokacijske omejitve, kontrola promocije glede terminov prikaza, proračuna in še mnogo več.

Osnovno delovanje oglaševanja iz vidika (potencialne) stranke, ki išče po spletu si poglejmo na spodnjem primeru:

Uporabnik oziroma potencialna stranka kupuje prenosni računalnik. V spletni iskalnik Google vpiše ključno besedo “nakup prenosnega računalnika”.

Google iskalnik prikaže rezultate iskanja in sicer na prvem mestu oglaševanje AdWords zadetke, nato pa še rezultate iskanja po spletnih straneh.

Poleg zgoraj prikazanih oglasnih mest v Google iskalniku, lahko spletne oglase preko Google AdWords prikazujemo tudi na drugih Google partnerskih mestih:
- YouTube
- Google partnerska mesta
- druga spletna mesta

Sorodne teme:
Kako začeti z oglaševanjem na spletu oziroma kako do Google AdWords računa?
Kako pridobiti brezplačni kupon za oglaševanje?
Pregled nastavitev oglaševalske kampanije v Google AdWords.
Kako pripraviti dober oglas in orodja za pomoč pri Google AdWords.

Komentarji

Leave a reply

Tvoja e-pošta ne bo objavljena. Zahetvana polja so označena *

*

Lahko uporabite HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>